joi, 21 iulie 2016

Ce cursuri de autoaparare sa aleg? Grea intrebare...

OK, sunt femeie, nu am muschi aruncati cu lopata pe mine si nici viteza lui Jackie Chan; trebuie sa ma consider neaparat o victima sigura pe strada?

Se pare ca nu neaparat, si nu e vorba despre antrenamente prin care sa ajung precum o stanca. Cautand cursuri de autoaparare, printre multe chestii bombastice precum krav maga sau karate, am gasit o pagina web care mi-a aratat altceva. E vorba despre abordarea acestei problematici, a femeii pusa in fata pericolelor, o gasiti aici.
Si m-am intrebat, si m-am analizat... oare eu am atitudine de victima, pe strada?

Nu e usor deloc sa-ti dai seama daca un agresor e "invitat" de catre tine spre a te molesta sau violenta, credeti-ma pe cuvant. Sau incercati sa va analizati, experimentati pe propria piele.

Articolul trateaza problematica din momentele in care agresorul isi alege victima. Bine, o sa spuneti ca daca e vorba despre un violator conteaza mai mult faptul ca am o fusta scurta si mai putin ca ma uit in ochii lui, fiindca el oricum e cu ochii dupa sani sau pasarica, dar unele studii cica ar fi dovedit ca nu e chiar asa.

Daca sunteti interesate (sau interesati) de chestiuni de felul asta, daca vreti sa ajungeti sa va simtiti in siguranta pe strada sau in locuri mai "ciudate", trebuie sa cititi articolul asta, e cel putin interesant.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu