luni, 16 noiembrie 2015

Masajul ca mondenitate

Cred ca nu toata lumea e constienta de beneficiile terapeutice reale care vin in urma masarii corpului. Profesionist sau nu, facut in familie sau in centre specializate, masajul are efecte benefice asupra sanatatii corpului uman, ca atare a fost utilizat inca din cele mai vechi timpuri.

In privinta masajului terapeutic, e clar ca nu putem vorbi de un moft, dar despre cel de relaxare ce-am putea spune? Ei bine, chiar simplul masaj de relaxare e de natura sa regleze multe chestii date peste cap de cotidian, in primul rand eliberandu-ne de stress.

Cel mai cunoscut tip de masaj, la europeni, este cel "suedez", clasic, dar pe langa el au inceput sa castige teren si tehnici asiatice, care mai de care mai exotice.

Dintre ele se detaseaza masajul thailandez, urmat de masajul tantric si masajul taoist (cu certe nuante erotice), acestea facand deja parte dintre "mondenitatile" pe care cei cu dare de mana si le permit (vedeti si de ce, in finalul articolului).

Unde putem incerca minunile masajului oriental?


Sunt cateva saloane din Bucuresti afirma ca ofera masaj tantra clientilor, eu am fost (din curiozitate) la unul dintre ele. Locul e impregnat cu energie orientala, fara doar si poate, iar tipele sunt scolite (teoretic cel putin, fiindca mi-au povestit cate-n luna si in stele despre ce inseamna tehnicile astea energetice orientale). In plus, a fost bine ca am putut discuta ca intre fete, cu un barbat n-as fi putut flecari despre energie si erotism, fiindca mai mult ca sigur unul ar fi incercat sa sara peste bariera masajului (imi place sa cred ca barbatul, eu fiind o tipa foarte serioasa). ;)

In final m-am simtit foarte bine, relaxata, energizata (bine, recunosc, si putin excitata, ca doar de piatra sa fii si sa nu ti se intample cant te maseaza peste tot). A fost o experienta placuta, pe care as mai incerca-o daca ar fi mai ieftin (un masaj costa 200 RON / ora). La scorul asta... o tanara nerealizata profesional (asta sunt eu) nu prea-si permite sa rupa pragurile saloanelor de gen. :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu