luni, 4 august 2014

Cum sa ne raportam la moda

Oricare femeie are, mai mult sau mai putin, nevoia de a iesi in evidenta. Poate ca e instinctul de a atrage un barbat puternic, poate e doar un narcisism de care, multe dintre noi, dam dovada. Asta e mai putin important aici, eu nu sunt psiholog, eu vreau doar sa va spun ca moda este frumoasa pentru toate femeile.

Intotdeauna vei putea fi mai frumoasa daca esti atenta la trenduri. Nu toate ti se vor potrivi, asta e clar, dar important e sa te racordezi la schimbari, la energia proaspata pe care ti-o ofera o croiala inedita sau un outfit ingenios.

Da, am sa sustin intotdeauna ca moda este pentru toate femeile, nu numai pentru top modelele pe care le vedeti pe canalele fashion. Conteaza e sa gandesti cum sa te armonizezi cu ea. Restul e placere. :)

Pana la urmatoarea "intalnire", aruncati o privire la pantofiorii de mai jos. Eu mi-as da cateva zile din viata pentru ei. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu